10 ianuarie 2012

Calendar 2012

           La multi ani si multa sanatate va doresc, in noul an, in care am intrat!
           Fiind prima postare de anul acesta, m-am gandit sa va inviorez putin, si sa fac in acelasi timp si ceva util. Si rezultatul la care am ajuns a fost sa creez un calendar pe 2012. Asta mi s-a parut cea mai la indemana rezultanta intre estetic si practic.


          Calendarul este realizat la 300 dpi, in format landscape, pe dimensiuni fizice de 42 cm x 29,7 cm (format de pagina A3). Am pastrat destul de multe detalii in fiecare poza, deci probabil poate fi printat si ca A2, pentru cei care sufera de exces de zel, dar recomand A3 sau A4. Cat despre printat, fiecare se descurca cum poate :). Daca nu doriti sa-l spanzurati de perete, o alternativa ar fi sa va schimbati, lunar, fundalul desktopului de pe calculator, cu imaginea corespunzatoare lunii respective.

          Sper sa va placa atat peisajele, cat si realizarea.
          La multi ani si un an nou fericit!

          DOWNLOAD - va garantez ca nu are virusi, dati "Download Anyway", la confirmarea de la Gugăl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu