2 ianuarie 2011

La multi ani 2011!

Stiu ca nu am fost foarte constiincios in ultima vreme, si au trecut luni de zile intregi de cand nu v-am mai oferit nimic nou, dar acum, ca am prins si eu putin timp liber, m-am gandit sa-mi scutur putin blogul de colb. Si nu mi-a trecut prin minte ceva mai interesant si... util, in acelasi timp, decat sa va ofer un site (care, pentru mine, este foarte valoros), in care puteti fie sa faceti cunostinta cu putina tehnica fotografica, fie sa va dezvoltati cunostintele deja posedate.
Cambridge in Colour se numeste site-ul si sper sa fie pe placul vostru!
La multi ani!

Editare ulterioara (23 ianuarie)
Dupa ce ati studiat partea tehnica a fotografiei, puteti sa aruncati un ochi aici:
Picture Correct. Acest site contine peste 600 de articole legate atat de partea tehnica aplicata, cat si de compozitie, lumini si alte aspecte utile, ce va vor ajuta sa realizati fotografii excelente!
P.S.
Colb = praf :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu